Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
RECEPCJA / BIURO
- w biurze może przebywać tylko 1 Gość
- każdy Gość przy meldowaniu poddawany jest badaniu temperatury (bezdotykowo)
- stosowanie przez pracowników obsługi ośrodka maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek
- systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, terminali, foteli, itp.
- ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji,
- zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu.
- zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych
- zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych
POKOJE
- sprzątanie pokoi będzie odbywało się jedynie na życzenie Gościa
- pokoje hotelowe wietrzymy codziennie przez co najmniej 30 minut
- w każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
- w każdym pokoju znajduje się mydło
- pracownicy działu sprzątającego wyposażeni są w maski/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi
STOŁÓWKA
- przed wejściem do stołówki znajdują się środki do dezynfekcji rąk
- serwis dań bezpośrednio do stolika
- systematycznie przed każdym posiłkiem wietrzymy stołówkę przez co najmniej 1 godzinę
- ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznej odległości stolików co 2 metry
- kelnerzy są wyposażeni w maski ochronne/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki
- dezynfekujemy stoliki po każdym Gościu
REHABILITACJA / ODNOWA BIOLOGICZNA
- wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń
- przebywanie gości w pomieszczeniach zabiegowych w rękawiczkach
- każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja sprzętów udostępnianych Gościom
- regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń, sprzętów – ozonowanie pomieszczeń
- przed wejściem do każdego gabinetu znajdują się środki do dezynfekcji
- pracownicy obsługują Gości w maseczkach/przyłbicach oraz rękawiczkach
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
- zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu ośrodku, a także przy wejściu do pomieszczeń ogólnego dostępu
- regularna dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa Dezynfekcja wind hotelowych.
- codzienna dezynfekcja windy, przy wejściu do windy na każdym piętrze zapewniony płyn do dezynfekcji
- systematycznie dezynfekujemy toalety ogólnodostępne, klamki, poręcze na klatkach schodowych.
Minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie i komfortowo.
W przypadku uzasadnionych obaw, dotyczących stanu Państwa zdrowia, w trosce o zdrowie pracowników i innych Gości mamy prawo anulować rezerwację i poprosić o zmianę terminu.
W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby tj. wysoka temperatura, uporczywy kaszel, trudności w oddychaniu, nie będzie możliwe zameldowanie się w hotelu. Osoba z opisanymi wyżej objawami zostanie poproszona o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego, własnym transportem, celem konsultacji z lekarzem lub skontaktowanie się z odpowiednimi służbami.
Jeśli potrzebują Państwo pomocy, mają jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
94 35 15 534
94 35 15 956
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przydatne informacje:
Jeśli obserwują Państwo u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel, duszności i kłopoty z oddychaniem), prosimy niezwłocznie skontaktować się z infolinią NFZ 800 190 590 lub udać się własnym transportem do najbliższego szpitala zakaźnego.