Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

RECEPCJA / BIURO

  • w biurze może przebywać tylko 1 Gość
  • każdy Gość przy meldowaniu poddawany jest badaniu temperatury (bezdotykowo)
  • stosowanie przez pracowników obsługi ośrodka maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek
  • systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, terminali, foteli, itp.
  • ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji,
  • zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu.
  • zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych

POKOJE

  • sprzątanie pokoi będzie odbywało się jedynie na życzenie Gościa
  • pokoje hotelowe wietrzymy codziennie przez co najmniej 30 minut
  • w każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
  • w każdym pokoju znajduje się mydło
  • pracownicy działu sprzątającego wyposażeni są w maski/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi

STOŁÓWKA

  • przed wejściem do stołówki znajdują się środki do dezynfekcji rąk
  • serwis dań bezpośrednio do stolika
  • systematycznie przed każdym posiłkiem wietrzymy stołówkę przez co najmniej 1 godzinę
  • ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznej odległości stolików co 2 metry
  • kelnerzy są wyposażeni w maski ochronne/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki
  • dezynfekujemy stoliki po każdym Gościu

REHABILITACJA / ODNOWA BIOLOGICZNA

  • wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń
  • przebywanie gości w pomieszczeniach zabiegowych w rękawiczkach
  • każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja sprzętów udostępnianych Gościom
  • regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń, sprzętów – ozonowanie pomieszczeń
  • przed wejściem do każdego gabinetu znajdują się środki do dezynfekcji
  • pracownicy obsługują Gości w maseczkach/przyłbicach oraz rękawiczkach

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  • zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu ośrodku, a także przy wejściu do pomieszczeń ogólnego dostępu
  • regularna dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa Dezynfekcja wind hotelowych.
  • codzienna dezynfekcja windy, przy wejściu do windy na każdym piętrze zapewniony płyn do dezynfekcji
  • systematycznie dezynfekujemy toalety ogólnodostępne, klamki, poręcze na klatkach schodowych.

Minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie i komfortowo.

W przypadku uzasadnionych obaw, dotyczących stanu Państwa zdrowia, w trosce o zdrowie pracowników i innych Gości mamy prawo anulować rezerwację i poprosić o zmianę terminu.

W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby tj. wysoka temperatura, uporczywy kaszel, trudności w oddychaniu, nie będzie możliwe zameldowanie się w hotelu. Osoba z opisanymi wyżej objawami zostanie poproszona o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego, własnym transportem, celem konsultacji z lekarzem lub skontaktowanie się z odpowiednimi służbami.

Jeśli potrzebują Państwo pomocy, mają jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
94 35 15 534
94 35 15 956
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przydatne informacje:

Jeśli obserwują Państwo u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel, duszności i kłopoty z oddychaniem), prosimy niezwłocznie skontaktować się z infolinią NFZ 800 190 590 lub udać się własnym transportem do najbliższego szpitala zakaźnego.

 

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.